Nový web, nové služby, nový koncept


Tak se pojďme společně podívat na to, co všechno se změnilo a kterým směrem jsme se nově vydali.


První nepřehlédnutelnou novinkou je samozřejmě nový web. V čem se liší, oproti tomu předchozímu? Třeba tím, že je přizpůsoben pro vaše mobilní telefony. Na webu bude tentokrát mnohem více informací, více fotek a zajímavostí, které by vám mohli zkrátit cestu do práce a nebo polední přestávku. Nahlédněte do blogu, jaká témata pro vás připravujeme.


Nový koncept

Další a tou zásadní změnou je kompletní změna celého konceptu. Dříve jsme se zabývali pouze focením v Brně a to poměrně úspěšně na české poměry. Čas od času jsme někomu pomohli nakopnout jeho vlastní ateliér a nebo si přizvali někoho ke spolupráci apod.

Je tady spoustu skvělých fotografů, ale jak je najít v nepřehledným množství všech možných nabídek?


Rozhodli jsme se vyřešit hned dva problémy

První problém mají fotografové a to se sháněním zakázek a celou administrativou kolem focení. Každý by rád dělal jen to, co ho baví. Pokud tě baví focení, tak nechceš řešit webové stránky, reklamy, živnost a shánění klientů a spoustu dalších nezbytných věcí , aby jsi mohl čas od času něco vyfotit. Fotograf by se měl vzdělávat v aktuálních trendech fotografie a technických možnostech a ne řešit, který hashtag je teď aktuálně na Instagramu top, aby měl výsledky nebo řešit GDPR a vše kolem něj. My si tímto prošli a ukázalo se, že 70% času vám zaberou právě věci jako reklama, komunikace, udržování aktuálního portfolia, sociální sítě a další. Tak sestavujeme vlastní portfolio fotografů, hledáme jejich silné stránky a pomáháme jim dělat co je baví. A vedle toho jim poskytujeme nezbytný servis, aby se mohli soustředit čistě na focení a stále se posouvat vpřed.

Druhý problém řešíme zákazníkům. Lidé si pokládají různé otázky při hledání fotografa. Kde hledat fotografa? Jak vybrat toho správného? Co když se mi fotky nebudou líbit? Fotky pěkné, ale docela drahé apod.


Sázíme na osobní doporučení

Hodně lidí dá na osobní doporučení a nebo vyhledávají na seznamu fotograf Brno, fotograf Praha, focení dětí atd. a vyjede jim nepřeberná  nabídka fotografů, ze kterých si můžou vybrat. Spousta zákazníků, tak dlouho vybírá až si nakonec třeba ani nevybere. V našem případě platilo, že 80% zákazníků přišlo na základě osobního doporučení a na tom chceme stavět.

Samozřejmě chceme nabízet kvalitní služby, a proto potřebujeme kvalitní fotografy, takže další změnou je vzdělávání. My víme, že s různými kurzy a workshopy se roztrhl pytel, ale tohle my neděláme. Respektive děláme, ale jen pro zábavu. Naším primárním cílem je vychovávat a vzdělávat vlastní fotografy, kteří poté budou realizovat přání našich zákazníků a nebo se vydají po vlastní ose a budou si plnit vlastní sny.


Autor: Radek Čech


Další články