Trendy. Jak já to vidím

19.03.2019

Neříkám že to tak je. Říkám jen, jak já to vnímám

Příjde mi, že se obměnují zhruba každé dva roky. Před tím než byl boom fotografů, tak bylo velkým trendem být pojišťovákem. Pardon, finančním poradcem. Opravdu mám pocit že před rokem 2012 byl úpně každej finanční poradce, finanční manažer apod.

Ale stejně jako ve fotografii, zůstali jen ti silní. Po fotografii přišli youtubeři a influnceři a místo honby za klienty začala honba za čísly a radoby prodej absolutně čehokoliv, hlavně napiš "radek5" a dostaneš 5% slevu na spoďáry. Ale i tady už si piseček rozebrali ti "první". Zhruba od roku 2017 můžete na instagramu vidět, že každý je dnes fitness trenér, vyživovej poradce a každej vám sestavý jídelníček na míru. A druhým velice oblíbeným oborem je "creative marketing" to je doménou především žen. Zdá se mi že pro rok 2019 bude více kreativních markeťaček než značek které by je mohli využit.